timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Beszámoló 2010.03.27.

2010.04.05. 19:35 - oioio-1

Kaptam egy kis beszámolót a 2010.03.27. versenyrõl és nekem tetszett :-)))

 

Európában elõször dübörögtek fel a motorok Kiskunlacházán!

Eljött hát a nap, izgatottan ültem be reggel a kocsimba és végre útnak indultam! Fél év, hideg tél, fórumolvasgatás és internetezéssel telt, lóerõk, gyönyörû kocsik, adrenalin hiányában! Hiába, ez a holtszezon, nincs gyorsulás, nincs pezsgés, nincs õrjítõ bournout, nincs brutális lángokat szóró wastegate, csak hó borította ragasztott pálya a fogcsikorgató hidegben, maradt a net, hogy pótoljam autómániás vágyaimat!

De most végre újra itt a tavasz, újra elõkerültek a garázsból a versenygépek, már alig várom, hogy végigcsodálhassam a szebbnél szebb versenygépeket, na meg persze az Opeleket, TDi-ket, vagy, ahogy a szebbnél szebb csajok, a fülüket befogva csodálkoznak rá a 10mp-es erõgépekre, amint az aszfaltot szaggatják! Úgy hallottam nem csak én utazom határokon keresztül erre az eseményre Szlovákiából, hanem jönnek Horvátok, Szlovénok, Osztrákok, Románok, tehát elég nemzetközinek indul a szezon!

Már messzirõl látszott a reptér rengeteg autóval és még több emberrel, hál’ Istennek az idõjárás is kegyes hozzánk, hiszen felhõs az ég, de nincs se hideg, sem meleg, pont kellemes! Nagyon sok nagybecsben tartott Opel mindenfelé, csili-vili autócsodák és persze gyönyörû lányok a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesületének (MOTE) kialakított területen, hiszen itt tartják az évadnyitó találkozójukat éppúgy, mint a TDi Club! Egyre bitangabb TDi-k épülnek, ami a megbízható és olcsó használat miatt igazán közel áll sok ember szívéhez, mivel nekem is TDi-m van, arra felé is körbenéztem egy kicsit, amikor is megakadta szemem a kis Polón! Igen itt van õ is, a brutális hátsókerekes kocka Polo! Egy 10mp-es ragadozó! Fura egy 400 lovas 700 Nm-es megbízhatóan helytálló 10mp-es 1.9 TDi-rõl ilyet hallani, de valahol engem is büszkeséggel töltött el, hogy az én kicsikémben is ilyen szív dobog! Ami viszont tény: BuliJoe a 11,01 és 197,3-mas idõvel mutatta meg legjobbját, ami Nitro nélkül 2 nap alatt összelapátolt kocsitól igencsak jó teljesítmény.  A kategóriadöntõ érdekesen alakult, de errõl késõbb…

A motorosoknak 9 kategóriában kellett megküzdeniük egymással. És nagy örömünkre, az egyik street kategóriát Stanislav Pozivenec Szlovákiából nyerte. Izgalmas csaták után, viszonylag hamar, várakozás nélkül zajlottak a döntõk, mind az épített motorok, mind az utcai motorok között. Óriási amit ezek a fiúk a motorokkal mûvelnek….

 Továbbmenve valami furcsaságon ragadt meg a szemem: a Profi 2-es kategória bajnok Red Rocket Hondája már nem díszeleg a vörös pompában, habár a rakéta effekt megmaradt, hiszen a rekorder Honda továbbra is 10 alja idõket szór 220 feletti célvonalikkal. Trendi hófehér fényt kapott Petronas matricázással, reméljük ez valaminek a kezdete! Sokat fejlõdne az európai autósport, ha a szponzorok nagyobb figyelmet szentelnének ezeknek a srácoknak, hiszen saját pénzt és idõt nem kímélve építenek kocsit, hogy elkápráztassák a közönséget!  A nemzetközi színekben pompázó kategóriában azért nap végére Vogelsinger Sanyinál elõkerült a pofonzsákból a 9,95 is 238,68-al! „Nem nagy matek!” – ahogy õ mondja… Figyelmet érdemel azért a kategórában döntõs társa, Kovács Szabolcs a gyilkos Fiestával! Oda is tette magát a 10,42 – 232,93 a döntõre, de sajnos ez nem volt elég, csak az elõkelõ második helyre! Sanyi egyébként az április 24-i Honda találkozón is biztos hogy képviseli a japán márkát!

A Profi 1-es kategóriában a tavalyi címvédõ Hetényi András is hozta a formáját! A Honda Civicek kategóriájában Jagschitz Phillip-et (12,89 – 182,49) múlta felül a döntõben (H.A. -12,25 – 185,02). A Profi 3-as kategóriában, egyedüli magyar indulóként, Turza László védte meg hazája becsületét egy magas 11-es idõvel. A P5-ben Kútsági Bálint utasította maga mögé Skodájával a teljes kategóriát 12,66 – 164,47-el. A Profi 6-os kategória esélyese Szklenár Tomi az új kéményes TDi-vel egy pár forintos alkatrész hibája miatt elbukta az elõdöntõt Groll Róberttel szemben, így Miran diadalmaskodott 12,63 – 174-el!

F1 Pisti is kihozta az 1000 LE körüli Audiját és a „Drag-Kecske” még mindig bõdületes erõvel tépi ki magát a rajtból! Félelmetes, ahogy tépi a kasztnit, találni is a neten videót, ahol szuperlassított formában, csavarodik a kasztni a rajtnál!!! 10,11 volt a legjobbja 214,1 célvonalival. A kategória döntõt váltóhiba miatt bukta el BuliJoeval szemben, akinek, üzemanyag ellátási hiba miatt, sikerült 16mp-el beérnie! A kvalifikált idõ, a sebesség- és idõrekordok miatt azért F1 Pisti vezeti a kategória pontversenyét 1 ponttal!

Ami feltûnt már a kiérkezésemkor is, az a rengeteg autó, és versenyzõ volt. Gondoltam na itt  lesz majd sor, meg káosz, de legnagyobb meglepetésemre remekül ki volt alakítva a depo, és rendezett sorokba igyekeztek a versenyzõk feljutni a pályára. A nagy sor ellenére pörgõsen mentek a futamok, és mindenki mehetett eleget. A nap során közel 600 futam, azaz 1200 mért idõ volt, ami több mint kielégítõ a versenyzõk, és nézõk számára is. Az hatalmas jól látható kijelzõkön pedig mindig láttuk az idõket.

Kicsit arrébb sétálva hátul drag-minirally ment, külön be lehetett nevezni erre is bárkinek, aki nem csak egyenesen akar menni, megmutathatta mit tud! Itt is jobbnál jobb, erõsebbnél erõsebb autók mentek! Monitoron lehetett követni, az idõeredményeket! Volt sok EVO, Impreza, BMW, volt itt is mit látni! Gyönyörû szép Tommi Makkinen féle EVO 6-osok, EVO 7-esek, E36 M3-mak, vagy itt volt egy BMW E30, V8-as motorral és 30 cm-re kiálló brutális slickekkel!!! Dobálta is magát jobbra-balra G. Nagy Zoltán kormányzása alatt! Félelmetes, meg is nyerte vele a kategóriát! A látvány kategóriában senki sem idõre ment mindenki keresztbe, még egy Swift is volt, aki keresztbe ment végig! Többen voltak, akik a szülinapjukat ünnepelték, mint pl. Biggy és gyönyörû kedvese Lulu, akik egy legendás vérvörös Coupe M3-mat terelgetett idõre, vagy éppen kilinccsel elõre! Éles küzdelmek alakultak ki kategóriánként, ám a legszorosabb a H8-volt! Ez a top kategória, összkerék, turbo: bitang rallygépek! 2 és fél 3 perces pályán a 2 legjobb kör (3ból) idejének összegébõl értékelnek és a 2-3-4 helyen ez 1mp-en belül (!!!) sikerült: Vida György végzett magasan az elsõ helyen 5:07-el, viszont Pintér András, Ifj. Kovács Attila és Dobos Áron triumvirátusa izgalmas küzdelmet hozott: 5:18.08, 5:18.12, 5:18.49-es idõkkel! Egy jó darabig leragadtam itt is, Szebbnél szebb csajok, gumifüst, keresztbe haladás és még összkerekes EVO-tól is láttunk ilyet! Most kivételesen nem voltak sokan, hiszen ahogy megtudtam ez már a harmadik verseny volt a hónapban, mivel a Minirally Team a tél folyamán végig rendezett a reptéren versenyt, ami volt hogy méteres hórallyra sikerült! Kár hogy nem tudtam róla elõbb, biztos izgalmas volt!

Na, menjünk vissza a döntõkre a gyorsuláshoz! Majdnem minden kategóriában végzett dobogón külföldi versenyzõ! A szlovénok például egész szurkolótábort hoztak magukkal, zászlókat lengetve éljeneztek kedvencüknek! Igazán ütõs hétvége volt, nagyon izgalmas csatákkal, gyönyörû lányokkal, bitang és nagy becsben tartott autókkal, bõdületes erõgépekkel!!! Akármerre mentem mindenhol tombolt bennem az adrenalin, vagy az endorfin! El kell jönni legközelebb is, úgy hallottam, hogy az két napos lesz, Honda találkozó, másnap meg Gyorsulási OB Futam lesz! DragRacing, autós találkozó, kezelt aszfalt, rekorder kocsik, Rally bajnokság, Drift- és legendás Rallyautók!!! Hihetetlen, hogy mindez egy helyen!!! Tuti hogy jövök legközebb is Kiskunlacházára!!!

D.K.

 

 










                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327